God morgon!
Det är dagen förre julafton och jag sitter här i min soffa och myser lite för mig själv!
Jag har lämnat lill prinsen hos dagmatte för sen blir det handla in lite mat och saker till det goda brödet jag ska baka och ha med mig hem till lilla tjocka släkten! Jag har ingen julstäning alls vill ha mer snö och kallare då kanske jag får fram julstämingen. Jag kan säga också att jag är inte så sugen på julmaten i år efter julkänslan inte kommit än.
Imorgon ska vi till svärmor och ha det mysigt med god mat och julklapps utdelning. Jag måste slå in de sista julklapparna idag med :) Juldagen ska vi köra försiktigt upp till Tenhult och fira med min familj :)
Jag hoppas inte barnen är rädda för Tomten i år, undra om lill prinsen är rädd för honom. Han kommer nog morra och kanske skälla till en gång det åter stå och se. Han ska ha på sig sin fina tröja när vi går till svärmor och min syster i jul. Ville ha röd fluga men hittar ingen fin till honom :(
HA EN RIKTIGT GOD JUL ALLA OCH SKÖT OM ER I JULHELGEN, NI SOM SKA KÖRA BIL TA DET FÖRSIKTIGT PÅ VÄGARNA!!!
GOD JUL PÅ ER ALLA!!
Love Annika