God eftermiddag på er!
Idag skin solen och det var härligt väder ute. Vi hämtade ner väskan igår och i helgen ska de byxor jag vill ha med mig tvättas och packas ner. Nu är det helg igen, allså helgerna går så fort och veckorna rusar iväg tycker jag. Snart är det bf datum och undra om den kommer att komma ut innan eller då eller efter det datumet.

 
Nu börja jag tröttna på att bara sitta i soffan och vänta på att något ska hända eller bara ta det lugnt. Sitter i soffan och kolla på Fringe, eftersom jag inte bloggade på dagen så slänger jag in ett inlägg nu. Jag tro jag kände en sammandragning idag men är inte helt säker. Kändes som något drog ihop sig men den känslan hade jag i magen nedra del, och magen var hård och stod ut lite. Och sen en gång när vi var på ica maxis pakering vid bilen. Ni kompisar eller andra mammor är det en sammandragning eller inbilla jag mig bara?
Kramar Annika