Jag har namnsdag idag :) Andra namn; Alexandra
Imorgon ska vi har tjejkväll här hos mamma på kvällen, det ska bli trevligt. Vi ska även vara barnvakt på dagen åt min syster. Så imorgon kommer det hända en del.
Robert kommer hit med på kvällen :) det ska bli så skönt att han kommer hit och ännu skönare att jag och lill prinsen ska med ner till Halmstad sen. Och vara där en vecka, nästa helg ska vi till Tibro och hälsa på.
Ska bli roligt att se hur hundarna reagera på varandra och om de känner igen varandra efter 6 veckor.
Ska bädda min madrass och förbereda för natten. Lill prinsen sover redan :)
Igår tog lill prinsen över min kudde:
Han la sig som en halv måna med över huvudet när jag flyttade på honom. Så när jag rörde på mig gled han ner på golvet men han la sig i korgen då. Men han kommer en igen och lägger sig så som bilden på morgonen eller mitt i natten. Han är riktig mys kille när han sover eller när han vill.
Love Annika