Idag var jag seg på morgonen, eller jag är jämt seg på morgonen. Jag vill komma upp på morgonen så jag kan gå på det arbetspass som är för matten. Imorgon måste jag dit och räkna lite och sen göra min engelska och svenska innan jag ska ha provet på Onsdag nästa vecka. Jag sträva att börja på kapitel 2 i engelskan nästa vecka och sen ha prov på det. Jag hoppas jag klara svenskan nästa vecka.
Träningen idag gick så där hitta inte min lapp och ingen musik som gör det bättre för mig.
Men på fredag kommer det gå bra med musik och då hoppas jag hitta min lapp då annars få jag fråga hur jag ska göra. Jag gillar min träning väldigt mycket och jag kommer att kämpa och kämpa tills jag når det jag vill.
Jag får inte sluta sen när jag flyttar hem igen och det kommer jag ej. Ska ut och gå, springa och hålla min i from. Eller så hitta jag ett gym som jag kan gå till.
Jag kollade nyss i min almanacka och min underbara Robert kommer hit till mig om 3 veckor och det känns underbart. Undra vad vi ska hitta på då hehe, en utflykt kanske eller bara ta det lugnt i Uddevalla och göra stan osäker. Jag får fundera lite på den saken lika väl som jag fundera på vad jag ska bjuda på för mat.
Love Annika