Hej svej!!
Nu har jag mina pojkar hemma igen och det är underbart, den ena är tröt efter att ha varit på "sommarkollo" en vecka :). Det är fint väder idag med idag och hoppas det håller i sig tills på onsdag så är jag ledig och tänkte sola den dagen kanske går till stranden med min plus se hur varmt det är först.
Jag har jobbat och umgåtts med mina pojkar sen de kom hem därför har jag ej uppdaterat.
Snart ska lill prinsen vara hos en dagmatte och det kommer bli så skönt. Hon är så snäll och trevlig och hennes hundar så söta och snälla.
I helgen som kommer jag att jobba igen :/, men jag trivs och personalen är snälla så det kommer går bra och vi kommer att skratta. Då går helgen lite snabbare med.
Nu står en sockerkaka i ungen och det ska bli gott att smaka på den sen, och svärmor kan smaka imorgon på den :)
Vissa ligger på köksbordet och sola!!!
Love Annika