Jag vet att jag inte har uppdaterat på länge, i helgen vart jag och kolla på skor coh annats sen söndag blev det lite jobb. Jag har inte heller lagt upp bild på magen men den kommer upp det lova jag er.
Min underbara R ska hjälpa mig mer en grej med bilderna först så de kommer kanske upp ikväll sent. När jag kommer hem från jobbet. Jag har jobbat annars varje dag sen söndagen så jag har inte haft en tanke på att skriva här inne. Idag ska jag jobba med eller gåbredvid och sen är jag klar för att jobba själv :)
Jag har fått in lite mer jobb nu sen jag är skriven i hela kommunen, till de platser jag kan ta mig med cykel och buss. Skönt att komma ut och jobba med inte bara sitta hemma. Kanske jobba lite innan maj då jag fundera på att gå hemma innan innan bebisen kommer. Nu går jag och tänker min syster som ska ha nästa vecka.
Love Annika