God kväll!!
Det var meningen innan att bilderna skulle vara med i inlägget med text. Men han inte tänka innan jag tryckte på publicera. Kan ju lägga ut bilder när jag inte hinner skriva långa inläggg, dotterna är ju mer vaken och sover inte alltid så länge på dagarna. Imorgon ska vi till bvc och där ska vi mätas, vägas och ta de första två sprutorna :( Jag kommer inte att gilla detta men jag ska vara stark för min lilla gull och ska vara förberedd med mat till henne.  Sen ska vi ner på stan och köpa gardiner som jag hittat på nätet och sen när vi ändå är där nere köpa en stoppningsnål. Kommer ni ihåg kaninerna jag virkade..
Nu är de stoppade och ska bara sys ihop. Så få jag spara den andra :) 
Man kan göra ett trik med sin förlovingsring och sy tråd. Häng ringen i sytråden och håll ringen stilla i handflatan sen luft försiktit. Gunga den i en cirkel är blir det en flicka och gunga den fram och tillbaka så blir det en pojke. Jag och min sambo skulle ha 5 barn som förra gången jag gjorde det, men det stämmer inte överrensa med våra tankar. Vi har olika tankar ändå hoppas jag vinner min tanke i framtiden!!
Kramar Annika