Hejsan på er!!
Det har varit en toppen middsommar men sjång och dans och härligt väder.
Vi åkte och firade middsommar och dansat runt middsommarstång i år. Ängla tyckte det var kul och ville dansa nästan hela tiden och hon gillade att fika i gräset. Det kommer att göras om nästa år.
Det var blivit för mycket av det goda i helgen så imorgon blir det nya tag och jag måste skärpa till mig.
Vågen visade samma vikt som förra Fredagen, så det måste bli en förändring. Det har inte bivit någon träning heller, denna veckan har vait så jobbig. Nu är det slut på det goda jag får äta och slut på dricka dricka nu med.
 
Vågen ska visa minus nästa fredag, skönt att mina extra poäng snart är slut. Skönt att det kommer en vecka nu som jag ska jobba lite mer. Och i helgen som kommer ska jag med jobba och då blir det bättre. Inte så mycket dricka eller godis.
 
Vår goda  efterrätt!!
 
Kramar Annika