Hello!!

4 dagen på min lilla vecka och idag har jag lite träningsvärk. Så jag tog det lite lugnt idag men det blev iaf 4,5 km idag. Och kommer att ut öka det. Men jag tycker ändå att på 2 dagar att jag gick ner 1 kg, det kanske inte är så mycket men det är mycket för mig och det gör mig glad och jag fortsätter. Men inte i snabb takt utan i min takt denna gången. Det är iaf skönt att komma igång och nu har jag lite tävlings känsla mot mina systrar. Vi 3 kör ju på runkeeper så där ska jag slå dem :)
Jag gick idag på min morgonpromenad även om det var kallt och ruggit ute, jag måste någon gång ta ett steg över den här tröskeln som är i vägen många gånger. Min lilla hund kollade på mig igår när vi var ute men en blick "måste vi gå fort, måste vi gå här matte?". Så igår efter promenaden så gick vi till hundgården och kastade pinne och busade lite.
Idag forsätter jag med att städa, jag fick ryk igår med att dra ut soffan och skänken och tog även bort matbordet och dammsög och torkade golvet där. Få se vad det blir idag, köket ska iaf göras!


Kramar Annika