God kväll!!!

Ikväll fick jag mig en fundering när tösen badade. Hur ska jag lyckas att gå ner i vikt när man älskar godis och vill gärna äta det varje dag. Jag är en stor gosigris och kommer alltid att vara det.  Det gick bra för mig när jag sommarjobbade och gjorde Viktväktar mat. Sen efter det släppte jag på allt och nu för 1 vecka sen har jag börja fylla ut med sallad istället för mycket pasta, potatis m.m. Jag gick ner 0,4 kg på den veckan och så kom jag igång med min träning. Vi få se hur det blir denna vecka, träna ju 3 gånger i veckan. Och nu är fokus på att gå ner och sen muskler. Så det blir mycket mage och sist blev det ben.
Gå mycket och försöker springa mer och mer nu. Men det kämpig men det går bra. Kollar på 'how i meet yot mother' så det går bara bra. Lite roligare än bara musik hela tiden och deras tv.
Jag hoppas på fler kg ska falla av mig, och det hoppas jag på. 

 Det var min fundering ikväll.
Hur jag ska tappa kilo.

Kramar Annika