Hejsan
 
Jag vet att jag inte skriver så ofta man jag har inte så mycket att skriva om. Så då vänta jag tills jag har något att skriva om. Jag är ju arbetslös och går hemma och jag söker jobb. Jag har tappat mitt intresse för att träna och se bra ut. Jag älskar godis och skulle kunna äta lite varje dag, och dricka är det bästa.
Men jag måste tänka på det lite för jag var hos tanläkaren och det var inte bra.
Men jag är ändå stolt över mig för jag började väga mig en gång i mån. Första vägningen var i Augusti i år och jag har går ner lite i taget inte mycket. När jag ställde mig på vågen idag så hade jag gått ner 1,5 kg på en mån utan någon träning eller ändrad matintag. Och det kan jag vaar lite stolt övcer att jag intge tränar men ändå går ner i vikt sakta men säkert. Om jag skulle vilja börja träna igen så är det nog magen och min rygg jag vill förstäka. Och då kommer jag nog gå ner mer varje mån. Det är ju bara ett plus, om jag hitta tillbaka till den motivationen.
 
Ville bara skriva av mig av min glädje!!!
Kram annika