Hejsan
Idag är det blåsigt och kallt med solen titta fram ibland med det är inte länge. Det är skönt väder för mig, behöver inte svettas eller bli så hemsk varm. Idag tvättas det för i söndags så missade vi tvätttiden. Annars är det en lugn dag, sov länge idag. Lämnade lill prinsen hos dagmatte och sen hem och käka frukost och sen sova en stund till. De där timmarna är värda mycket. Idag tar jag det lugnt annars, känns i ryggen och svanken idag. Kände det när jag gick ute innan. Jag var i stan i måndag och då mötte jag svärmor och sen följde hon med hem och fikade. Hon hade rebatt på lindex så vi gick dig och kollade på linne till mig och sen kikade vi på babyavdelningen med.
Detta kom jag hem med :)
Härlig filt till vagnen.
Ett par härliga byxor.
Det är idag bara 41 dagar kvar!!
Kramar Annika