Tjena!
Idag är det städ som står på mitt schema efter som jag jobbade i helgen så tar jag det idag. Jag har ju hela dagen på mig så jag tar det lugnt och i min takt. Tog mig ett glas mjölk med oboý i och sitter jag i soffan och vila/slappa en stund innan jag fortsätter igen. Jag har jobbat många kvällar förra veckan och nu tar jag 2 dagar ledigt, hoppas jag får papperna från mitt förra jobb så jag kan skicka in papperna till försäkringskassan. Det börja kännas i ryggen nu när jag kommer hem från jobbet, hoppas jag får gå hem lite tidigare innan BF.
Annars mår jag bra och inga konstigheter alls, bebisen rör på sig och sparkar och ha sig i magen. Det var länge sen det var gympa i magen eller disco, bebisen vänder sig snällt och trycker ut en fot eller rumpa ibland.
I helgen när R var och kollade på skydd till benen sen gick vi in på jysk och kollade, hittade en bra korg till lill prinsen som han kan ha sina leksaker i. Vill inte ha dem i hela lägenheten, gör så ont att trampa på dem och inte kul om man trampa på en som låter tidigt en morgon.
Nu kan han välja vilken leksak han vill ha, och man kan ha det någolunda fint hemma. Kändes innan att man hade 2 barn efter som hans leksaker låg överrallt. I sommar kommer det en liten bebis så snart ha vi bebisen leksaker överrallt med, kanske bli en korg eller låda till den med i framtiden.
Nu ska jag fortsätta städa där jag slutade innan.
Kram Annika