Hallå Måndag!!
Ängla hon har blivit så stor nu, fråga om saker kommer ihåg saker och påminner om saker. Och man få ju passa sig vad man säger för hon kommer ihåg. Det är så roligt att se hur hon utvecklas och man blir lika paff varje gång om hon säger något nytt eller kan något nytt som man själv inte visste om.  En sak som jag tycker är jobbig är att hon hela tiden är på vår hund, säger säkert till henne 2000 gång varje dag om detta men det värka in fasna eller så är det trotsen som bara fortsätter. När bruka trotsen avtar när de är 2,5 år? Jag har ingen tålamod där alls, men man får bita sig i läppen och göra det bästa av situationen.
 
Annars är det bra med oss, jag ska börja jobba som timvikare igen och hoppas på många timmar och dagar.  Jag var på en intrevju som jag tyckte lätt jättekul men sen visste inte det företag om jag skulle kunna få ersättning om det var så att jag var tvungen att resa i jobbet eller så. Så det tackade jag nej till. Så nu har en stor tung sten släppt från hjärtat och nu känns det lite lättare i livet känns det som. Få jobba lite och komma hemmifrån och komma hem till något man saknar när jobbar.  Jag är glad att jag har den sambo jag har, så himla hjälpsam, snäll och så homla go och att vet att han stödjer mig och vill att jag ska må bra och komma hemmifrån. Så himla glad för den familj jag har och farmor hon är mer värd än guld. Så mycket som hon ställt upp för oss och allt hon har gjort för oss. Det är helt sjuk vad vi älskar farmor!!!

Ne. nu ska jag förbereda min lunch innan det är dags att hämta hem min lilla prinssesa!!
Kramar Annika