God dag!
Tösen ligger och sover gott efter en förmiddag på förskolan. Idag har hon visat sitt rätt jag som hon inte gjort innan. Tur att det med kommer fram på förskolan och inte bara hemma.
Idag har jag tagit mig en tupplur på förmiddagen för jag har börjar drömma en massa på natten och sover dåligt av det. Undra på om det är det spel som sambon spelar som gör det, för sen han började spela det så har jag drömt. Men jag gilla att sitta och titta på när han spelar för jag tycker det är ett roligt spel att kolla på.
Men det är helt sjuk spel och jag spänner mig när han blir jagad och så.
Snön är borta här och jag börja få lite vårkänsla, igår hörde vi fåglarna kvittra av glädje så som de gör när det är vår och sommar. 
 
Något annat spännande idag är att jag ska gå till gymet och det är lite pirrigt. Så nu ska kroppen börjas tajta till och jag ska få fina former. Hoppas innan sommaren så slipper jag skämmas när jag har bikini. Jag får tre tillfällen med en personlig tränanre som kan hjälpa mig att träna på bästa sätt på de kroppsdelar jag vill få bort. 
Och på trosdag ska jag testa på bodypump för första gången och jag vågar det, annars tar jag gymet då med och kommer igång med min kondis först kanske innan pass. Men det värka inte vara något dans eller så mycket hopp i det passet. 
 
Ni få ha en bra dag!
Kramar Annika