God dag eller God morgon på er!
 
Jag är inte så bra på det här med bloggen! Men ska försöka ändra lite mer på det till nästa år.
Idag är det sista dagen på 2015 och fy skutton vad tiden går fort, jag kommer ihåg när jag låg på förlossnignen för 3,5 år sendan. 
Julhelgen har varit bra och jag har inte räknat några Sp på länge nu. och det kommer inte att räknas några idag heller men sen ska det göra inköpingslista och det ska räknas Sp och det ska promenras. För kg ska bort.
Jag undra vad vågen kommer att säga imorgon för förra Fredagen hade jag gått upp 0,3 kg. Det är roligt att vissa människor som jag behöver rikt linjer att gå efter för att lyckas med det man vill. Och jag är en sådan person att jag måsta ha rikt linjer för att nå min målvikt men jag hade satt ett del mål. Jag vill inte ha för stort mål för då kanske jag kommer att sluta innan jag har kommit dit.
 
 
 
Gott Nytt år på er alla!!!
Ha en forsatt bra fortsättning så kanske vi ses imorgon här inne. Kan se om jag kan lägga in biler på den mat vi ska äta idag om jag inte glömmer att ta kort.
Jag kommer att meddela er vad vågen visar på imorgon med. 
 
kramar Annika