Hejsan alla!
 
Nu eller för någon vecka sen tog mina mammadagar slut och lilla tösen börjat på dagis. Det går bra och hon värka trivas på dagis och ha det bra. Förskollärarna är goa och mycket treviga, de är lätta att prata med och det underlätta. Man märker att hon börjat på dagis, mer busig och trillar och skrapa lite sår. Det kommer ju inte vara första gånger hon har sår när man hämtar henne. Hon är lite ledsen när jag säger hej då och går men 3 sec efter så är det bra.
 
Jag själv har skrivit in mig på arbetsförmedlingen igen och nu söker jag jobb. Men jag är fortfarande timvikarie i kommunen. Så nu ringer de och jag få jobba lite, det är härligt, få in lite extra pengar och göra något jag gillar att göra. Det är inte lätt att hitta jobb eller söka jobb, det är så mycket nytt inom arbetsförmedlingen än vad det var när jag var inskriven för något år sedan. Men behöver inte ringa om berätta de jobb man sök utan kan gå in på datorn och göra det men man har fortfarande 2 veckor på sig att rapportera in det. Inte mycket skrivet men lite iaf!!
 
 
Kramar Annika