Det är äntligen fredag och helg. Men jag kommer inte att vara hemma i helgen utan kommer att besöka min hemstad Jönköping.
Det blir en tjejhelg hemma hos min mamma med systrarna. Vi ska till Hjo och shoppa på hem och hobby och sen ska vi tillbringa dagen och kvällen hemma hos mamma med massa kul. Vi kommer att skratta och prata skit som vi alltid gör.

Det har kommit en del snö här nere i västkusten och det är vi glada för, jag är glad för min dotter som kan åka pulka som hon gillar. Men annars för min del behövde inte komma nu utan bli lite varmare och våren kan vara på ingång. Nu tar det bara sådan tid innan våren och sommaren kommer. Vinter ska komma i nov och stanna till februari och sen försvinna. Men men vi kan inte bestämma här i världen.

Vi säger så länge.
Kanske skriver något under tåg resan som jag hoppas kommer gå bra.
Kramar Annika