Tjena
Det var länge sen men nu kommer jag försöka mer och uppdatera och lite roliga saker på G. Och det ska bli kul att dela med sig av detta. Hoppas ni kommer tycka det är kul att följa mig!
Då kör vi!!!
 
Igår började jag med balsametoden, tvättade håret igår sista gången med shampoo och nu är det balsam som gäller. Jag har köp ett tvättbalsam och ett som jag ska ha i topparna som vådar och för det mjuk. 
Nu vet jag lite mer om metoden och hur läng tid det kan ta innan håret vänjer sig och innan man se resultat. Jag kommer att tvätta mitt hår lika många gånger somjag gjort innan man med balsam som inte skada mitt hår som shampoo gör. Jag hittade en tjej på youtube som berättar mer om varför shampoo är dåligt för håret. Och när jag kollade på den videon så fatta jag nu varför jag tappa så långs hårstån hela tiden.
Här kommer det bilder på hur mitt hår mår igentligen och efter mitt sista shampoo tvätt igår.
Ser ganska slitet ut och ruffsigt som mitt här är. Så det ska bli spännande och se hur det förändras.
Jag kan lägga ut en bild om en vecka igen och så följa hur det förändras. 
 
I helgen kommer den andra roliga och spännande saken jag ska börja med på måndag. Jag hoppas och vet att det går att förändras och det har jag börjat mer nu. 
Ni få ha en bra dag så ses vi snart igen.
Love Annika