Hejsan!!
Nu kan jag äntligen sitta ner och skriva här en stund i den heta varken. Det är så himla varmt ute vi har solen hela dagen lång från morgon till kväll. Det är ca 30 grader från lunchtid fram till eftermiddagen, och det blir inte så svalt på kvällen heller.
Jag började jobba i Måndags och det känns super bra och det är kul att börja jobba igen. Lite jobbigt när det är så här varmt ute med det få ju gå ändå. Och sitta på balkongen går inte för min del, det är alldeles för varmt.
Tänkte sticka ner till havet idag men det är för varmt för lill prinsen att gå hela vägen ner och hem igen. Så vi stannar hemma. Vi träffade istället en mycket snäll kvinna och hennes små underbara hundar, han blev så glad och de lekte lite i hundgården. Han får tre söta tjejer för sig själv :)
I helgen som varit var vi och kollade på hundbur till bil på en ny djuraffär på flygstaden här i Halmstad. Ja, vi hittade fina, ska väl åka och kolla igen så de inte skramla sen i bilen när man åker. Så lill prinsen blir van vid bur sen när vi har han i bilen. Och det blev lite shopping med i en sko affär, nu har jag fina skor till sommaren.
R köpte ett par fina somma skor till mig :)
De är sköna och jag kommer inte att få skoskav av dessa.
Sen köpte jag mig ett par skor hese
De är med sköna, snygga till fest och kalas. Lite tuffa tycker jag.
Idag kommer svärmor E hit, men hon har inte kommit än. Hon går nog igenom stan innan hon kommer, hon sa att hon skulle köpa jordgubbar men det var för två timmar sen :) Hon kan nog inte gå igenom stan utan att gå in i en affär om hon inte måste kommer hit så jag hinner med bussen till jobbet.
Love Annika