Hejsan 
Det var ett tag sen. Förra vecka trodde jag att jag skulle gå igen. 
Jag hade gått ner 0,7 kg, jag är nöjd med det, totalt har jag gått ner 2,8. Jag är nöjd med, tycker det är skönt att det inte går för snabbt ner, utan det går sakta ner. 
Jag har börjat göra lite små övningar hemma, började igår. Det är roligt och att göra det hemma, min dotter gör samma som jag ibland. Snart får man ha henne som extra vikt hehe, sakta men säkert går det ju framåt. 
Och jag har även tagit kort på mig när jag började och tog nya för någon dag sen och det syns en liten skillnad inte stor men lite. Det kan jag säga att det är jag glad över och det gör att man vill kämpa lite extra därför beslut jag mig att göra några övningar hemma.
Jag sa till min sambo idag att det känns som rumpan är lite gelé aktiv nu när jag gått ner lite. Men gör övningar så förhoppningsvis blir den lite mer fast i framtiden.


Kram Annika

Kommentera

Publiceras ej