Det var vägningsdag igår, och vågen visade -0,2. Och den veckan var jobbigast för det var lingonvecka och jag var nära på att bli förkyld men jag klarade mig. Jag tog en långpromenad idag med hunden.

Vi har en sådan bra lutning på en bake till vårat sjukhus och den tog jag idag. Det kändes men jag stannade inte i baken jag skulle bara klara den. Och jag kom upp och det känndes så skönt. Jag har inte gått min promenader så bra denna veckan men ska bli bättre. Och maten har varit bra men mellanmål och på kvällarna har inte varit bra alls.
Men det är så skönt att planera veckan med mat, lättare att veta vad man ska äta och bara ta fram det som är tilll. Sambon och jag fundera att ta matkasse från city gross men jag vill inte ta viktväktarnas för det kan komma mat som jag inte tycker är god eller ser god ut. De hade ungspannkaka som jag inte gillar och då får man ändå handla och göra något annat med det som är till den maten. Men kan ju snå de andra recepten, ska planera imorgon gör veckan som kommer. 

Ha en fortsatt bra helg!!
Kramar Annika

Kommentera

Publiceras ej