Hejsan!

Denna vecka har varit trög på morgonen, vill bara ligga kvar i sängen och sova länge. Jag har varit extra trött denna veckan. frukosten har inte varit den bästa eller jag har skippat lin lunch för jag har ätit frukost sent så det har blirvit brunch istället. Men det har lätt till att jag har ätit mer mellanmål och mellanmål som jag inte velat äta heller :/ 
Idag gick jag upp och åt frukost med min dotter och det kommer bli en bra dag. Vi ska ut i snön sen när jag hämtar henne :) Det blir lite bad och dusch ikväll för oss båda :) Jag har märkt vad det går åt frukt nu och det är skönt och på kvällarna är jag sugen på frukt och inte godis. Sen kommer det ju dagar då man är sugen på godis men skönt att få sug efter god frukt. Så det inhandlade jag idag efter att jag lämnat hunden på dagis med, och min promenader är skönt med. Jag får 2 promenader på ca 50 min när jag är ledig och lämna och hämta hunden. 
Min lunch idag som var min middag idag består av kyckling, nudlar och wokgrönsaker.
Det var gott och mätt blev man av det. Nästa gång ska jag ha i färska grönsakaer som jag bruka woka istället för frysta. Men ha samma mäng men det blir godare tror jag. 
 
Igår var vi med ute och åkte bulka och efter mellanmålet var vi ute och byggde en snögubbe och en snölyckta till Olof som han fick heta. Har en bild på min fina snölyckta.
Kan ta en kort på Olof och när lycktan lyser på kvällen! Det är så mysigt att se det från årat fönster på kvällen. 
 
Ni få ha en bra dag!
Kramar Annika
 
 

Kommentera

Publiceras ej