God kväll eller natt!!
Idag har vi haft en rolig och lung dag.
Dagen börja med lite sovmorgon, lung förmiddag och jag förberedde mat för veckan. Sen åkte vi och kollade hårspännen till dotterna för hon ska ju ha långt hår. Då sa vi att tofs och hårspännen för luggen få hon ha då. 

Sen gick jag och dottern ut och åkte pulka gör vi har fått lite snö igen 😃 härligt. Idag har det varit sol och kallt så skönt är det. Ingen blåst som varit för kall, hoppas på en fin dag imorgon också.  Nu ikväll så åt jag algrensbilar jag bad sambon köpa till mig. 
Och nu sitter jag här på toa och ångra att jag bad om dem. Det var inte de som jag var sugen på utan colan. 
Men imorgon är det Måndag och då blir det nya tag igen och lite längre promenader kanske med. Jag hoppas ju på att vågen visar minus på fredagen! 

Kramat Annika

Kommentera

Publiceras ej