God kvälla alla goa!!!!
 
Jag kollade efter en Frost resväska till min dotter och kom i på denna fina sida http://www.erikasgarderob.se.
Jag hittade en perfekt resväska till henne och jag var tvungen att forstsätta att titta på denna sidan.
Det fanns mycket fin och sådan jag själv skulle vilja ha.
 
Kolla in denna fina västa
 
Jag hittade fler saker som dottern kommer att älska, hon är galen i frost.
Med detta kan vi nu tvätta de vi har utan att hon blir ledsen när vi byter.
Denna goa och njuka Sven är ju bara så söt. Man vill ju bara krama om honom varje kväll själv.
 
MIn dotter gillar även My littel ponny, så när jag kollade på andra grejer hittade jag denna fina keps till henne.
 
 
http://www.erikasgarderob.se är en sida, tycker man hittar lätt och allt är så himla gulligt.
 
Måste bara visa en till på en pyjamas som jag tycker är hur gullig som helst. Jag ska önska mig den av min sambo.
 
 
Gå in och kila jag tror ni kommer hitta något som passar er eller era barn.
Kramar på er
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej