God dag pĂ„ er! 

Idag var det vĂ€gning som jag nĂ€stan glömde bort i morse. Jag Ă€r alltid lika nervös nĂ€r jag stĂ€ller mig pĂ„ vĂ„gen. Eftersom jag vet att jag kan Ă€ta vad jag vill nu typ nĂ€r jag inte Ă€r med viktvĂ€ktarna mer. Men jag har fortfarande med tĂ€nket kvar som jag Ă€r glad över. IgĂ„r blev det inget godis eller lĂ€sk nĂ€r vi kom hem frĂ„n vĂ„ra vĂ€nner. Men det gick bra Ă€ndĂ„, idag ska vi bort igen och Ă€ta god middag. 

Men vĂ„gen visade minus igen, 0,5 kg denna vecka đŸ˜ƒđŸ‘đŸŒ 
Jag blir sĂ„ glad nĂ€r detta hĂ€nder och jag inte följer nĂ„got speciellt för att gĂ„ ner i vikt. Jag promenera ju till jobbet om jag inte Ă€r förkyld som jag Ă€r nu eller har ont nĂ„gonstans. Nu Ă€r vĂ„ren pĂ„ vĂ€g med sĂ„ det blir nog mer rundor för mig. 

Ha en fortsatt bra dag!! 
Kramar Annika

Kommentera

Publiceras ej